قیمت تور کیش از تهران 4 شب و 5 روز

قیمت تور کیش از تهران 4 شب و 5 روز

قیمت تور کیش از تهران 5 روز و 4 شب

قیمت تور کیش از تهران 4 شب و 5 روز:

 اگرچه 5 روز زمان مناسبی برای اقامت در کیش نیست، اما تور ارزان کیش 4 شب و 5 روز برای کسانی که نمی‌توانند زمان زیادی در جزیره اقامت داشته باشند، زمان مناسبی است تا از اغلب جاهای دیدنی کیش بازدید کنند. 

البته قبل از خرید و اطلاع از قیمت تور کیش از تهران 4 شب و 5 روز بهتر است بدانید کی و چگونه باید بروید، در مدت اقامت در جزیره کجا بمانید و از کدام جاذبه‌ها دیدن کنید. 

به همین دلیل کسب اطلاعات مفید درباره قیت تور کیش از تهران 4 شب و 5 روز باعث می‌شود تا علاوه بر صرفه‌جویی بیشتر در هزینه، بتوانید از اکثر جاهای دیدنی جزیره را دیدن کنید.

 

آیا در جست و جو قیمت تور کیش از تهران 4 شب و 5 روزهستید؟

آیا شما به دنبال تور 4 شب و 5 روز کیش هستید، یا اقتصادی و حتی لوکس آن؟ هزینه این سفر به انتظار شما از این سفر بستگی خواهد داشت. 

معمولا در تورکیش از تهران 4 شب و 5 روز از هتل‌های سه ستاره، اقتصادی، هتل‌های چهار ستاره کیش برای اقامت استفاده خواهند شد. 

علاوه بر هتل، بدیهی است که نوع اتاق و امکاناتی که دریافت خواهید کرد و حتی تاریخ پرواز، در قیمت تور کیش از تهران 4 شب و 5 روز تاثیرگذار خواهد بود.

در تور کیش 4 روزه، کجای جزیره اقامت کنیم؟ 

اگر قصد دارید که در هتل‌های نزدیک به مراکز خرید کیش یا مکان‌های تفریحی جزیره اقامت کنید به شما هتل بین‌المللی کیش، پارمیدا، شایگان و سارا را پیشنهاد می‌کنیم. 

از طریق این هتل‌ها می‌توانید حداکثر در 10 دقیقه به فروشگاه‌ها و مراکز تفریحی کیش دسترسی داشته باشید. 

اما اگر در تور کیش 5 روزه اقامت در کنار ساحل و دریا برای شما در اولویت است، هتل‌های ترنج، مارینا پارک، داریوش و شایان انتخاب‌های مناسب‌تری برای شما خواهند بود. 

همچنین اگر قصد رزرو تور ارزان کیش 4 شب و 5 روز را داشته باشید، می‌توانید در یکی از هتل‌های ارزان ولی با کیفیت مانند سيميرغ، آفتاب، گلديس، أرم و موارد ديگر اقامت داشته باشيد.

تور کیش

بهترین مکان‌های دیدنی در تور کیش چهار روزه چه جاهایی هستند؟

جزیره کیش یک منطقه زیبا و جذاب است که شما می‌توانید در تور 4 شب و 5 روز آن را به خوبی بازدید کنید. 

اگر علاقه‌مند به دیدن اماکن تاریخی هستید، مثل شهر زیرزمینی کاریز، شهر قدیم حریره، کشتی یونان و خانه مردم‌شناسی، بروید. 

اگر به دنبال تفریح و سرگرمی هستید، پارک آبی اوشن، ساحل خصوصی، غواص و جت اسک هستید. 

همچنین پارک دلفین، آکواریوم، باغ پرندگان، ساحل مرجان و صخره خرچنگ‌ها نظیر مکان‌های دیدن جالب هستند.

کلام آخر:

به طور کلی، قیمت تور کیش از تهران 4 شب و 5 روز بستگی به نوع هتل، امکانات و خدمات رفاهی، تاریخ رفت و آمد، و محل اقامت دارد

قیمت تور کیش از تهران 4 شب و 5 روز در حدود 6,000,000 تومان تا 27,500,000 تومان است. 

البته این قیمت‌ها ممکن است در زمان مختلف تغییر کنند.


Loader