هتل درویشی مشهد - آشنایی با امکانات آن

هتل درویشی مشهد - آشنایی با امکانات آن

هتل درویشی مشهد

درباره هتل درویشی مشهد

اگر می‌خواهید در تنها هتل آتریوم شرق کشورمان اقامت کنید، باید به هتل درویشی مشهد که در خیابان امام رضا قرار دارد، مراجعه کنید. این هتل ۲۵ طبقه‌ای با ساختار شیشه‌ای و بلندی بی‌نظیر، از دور به چشم می‌خورد و با معماری مدرن و زیبای خود، منطقه را زینت می‌دهد. هتل درویشی با نمای لوکس و اشرافی، شما را شگفت‌زده می‌کند و باعث می‌شود که بپرسید چرا این هتل با این ظاهر شاهانه، نام درویشی را برگزیده است. اما وقتی وارد واحدهای اقامتی بسیار با کیفیت و تجملاتی هتل می‌شوید، متوجه می‌شوید که این هتل با این فر و شوکت و زرق‌وبرقی، نام خود را با تواضع و احترام انتخاب کرده است. هتل درویشی با معماری خاص و استثنائی، تنوع زیاد طرح‌های اقامتی، رستوران‌های باکیفیت، امکانات کامل و واحدهای شاه‌نشینی که چشم‌اندازهای فوق‌العاده و جذابی را به شما نشان می‌دهند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت مسافران  است که به مشهد سفر کرده اند.

 

امکانات رفاهی هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد از امکانات بسیار گسترده و لوکسی برخوردار است. برخی از امکانات این هتل شامل موارد زیر می‌شود:

 

1. مرکز آبی پیشرفته و حرفه‌ای:

- سونای خشک

- سونای بخار

- جکوزی

- حمام ترکی

- دوش‌های اختصاصی ماساژ

 

2. ماساژ و اسپا:

- خدمات ماساژ با نیروهای متخصص

- تجهیزات استاندارد برای ارائه خدمات اسپا

 

3. سالن بدن‌سازی و باشگاه آمادگی بدنی:

- امکانات کامل برای تمرینات ورزشی

 

4. سالن‌های پذیرایی:

- تالار دیپلمات در طبقه منفی یک

- تالار آیینه در طبقه ۱۷ با چشم‌انداز ویژه

 

5. اتاق اجلاس با ویدئو کنفراس:

- ظرفیت برای ۳۰ تا ۴۵ نفر

- امکانات برگزاری نشست‌های رسمی و جلسات

 

6. مرکز خرید بزرگ و لوکس:

- ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین سوغاتی‌های شهر مشهد و صنایع‌دستی

 

7. خدمات ترانسفور از فرودگاه:

- انجام خدمات ترانسفور از فرودگاه به هتل با هماهنگی قبلی و رایگان برای مسافران

 

همچنین، این هتل احتمالاً امکانات دیگری نیز مانند رستوران‌ها، کافه‌ها، خدمات اتاق، اینترنت رایگان و پارکینگ را ارائه می‌دهد. اطلاعات بیشتر و به‌روزتر ممکن است با توجه به تاریخ آخرین به‌روزرسانی، در وب‌سایت رسمی هتل در دسترس باشد.

استخر مجلل هتل

 

رستوران‌های هتل درویشی مشهد

در هتل درویشی مشهد، مجموعه‌ای از گزینه‌های غذایی متنوع وجود دارد که با بهترین رستوران‌های منطقه به رقابت می‌پردازد. رستوران فست فود فیروزه، یکی از رستوران‌های این هتل است که با فضای منحصر به فرد خود، انواع غذاهای فست فود از جمله پیتزا و کنتاکی را ارائه می‌دهد.

 

رستوران آتریوم با سقف شیشه‌ای در فضایی لوکس و مجلل، مناسب برای مهمانانی است که به دنبال خدمات با کیفیت بالا در یک محیط اعیانی هستند. صبحانه متنوع و لذیذ در سالن صبحانه خوری ارغوان به صورت بوفه ارائه می‌شود.

 

رستوران روف گاردن با چشم‌اندازی فوق‌العاده و دیدنی، امکان پذیرایی از گردشگرانی را فراهم می‌کند که علاقه دارند در حین لذت بردن از غذاهای لذیذ، منظره زیبای شهر را از بالای برجی مرتفع تماشا کنند.

 

علاوه بر این،هتل درویشی مشهد امکاناتی همچون کافی شاپ و سالن بیلیارد را نیز ارائه می‌دهد. این امکانات علاوه بر میز بیلیارد، قهوه و نوشیدنی‌های گرم را در کنار فرصتی برای تفریح و ورزش فراهم می‌کنند.

 

بخش اسپاس هتل نیز از یک کافی‌شاپ اختصاصی برخوردار است و مهمانان می‌توانند در یک محیط دل‌پذیر و آرامش‌بخش از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد لذت ببرند.

رستوران های هتل درویشی

 

تالارهای لوکس هتل درویشی

هتل درویشی با داشتن امکانات رفاهی و تفریحی لوکس و فوق‌العاده، مکان‌هایی زیبا و مدرن را برای برگزاری مراسم‌های مختلف از جمله عروسی، کنفرانس و سمینار در اختیار شما قرار می‌دهد. انواع تالارهای هتل درویشی مشهد عبارتند از:

 

1.تالار آینه هتل شکوهمند درویشی مشهد

 این تالار در طبقه هفدهم برج درویشی واقع شده است و یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین تالارهای مشهد محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید شب عروسی‌تان را در یک فضای رویایی و خاص بگذرانید، تالار آینه هتل درویشی گزینه‌ای مناسب برای شماست. این تالار قابلیت تغییر چیدمان و ظرفیت را برای مراسم‌های متنوع دارد.

 

2.تالار دیپلمات هتل درویشی

 این تالار در طبقه اول هتل درویشی قرار دارد و از تالارهای چندمنظوره این هتل است. اگر می‌خواهید یک جشن فراموش‌نشدنی را در یکی از تالارهای مدرن و براق مشهد برگزار کنید، تالار دیپلمات هتل درویشی پیشنهادی عالی برای شماست. این تالار با دکوراسیون چوبی سنتی و لوسترهای بزرگ و زیبایی که در سقف نصب شده‌اند، فضایی گرم و شیک را به شما ارائه می‌دهد.

برگزاری مراسم باشکوه

 

فاصله هتل درویشی مشهد تا مکان‌های مهم و دیدنی مشهد

مسافت هتل تا حرم امام رضا (ورودی باب‌الرضا) ۱۳۸۱ متر

مسافت هتل تا موزه آستان قدس رضوی ۱۶۲۹ متر

مسافت هتل تا بازار رضا ۱۲۷۲ متر 

مسافت هتل تا باغ خونی ۱۳۱۰ متر 

مسافت هتل تا کلیسا مسروپ مقدس ۱۵۳۵ متر 

مسافت هتل تا بیمارستان سینا ۱۴۲۵ متر

مسافت هتل تا آرامگاه خواجه ربیع ۱۰۴۳ متر

مسافت هتل تا باغ پرندگان ۱۱۸۹۱ متر

مسافت هتل تا باغ گل‌ها ۱۴۸۱۵ متر


نحوه دسترسی هتل درویشی مشهد

هتل درویشی در شهر مشهد واقع شده است و از فرودگاه، ایستگاه راه آهن و پایانه های مسافربری فاصله دارد. برای رسیدن به فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد، باید حداقل ۷ کیلومتر رانندگی کنید. اگر ترافیک خیابان ها عادی باشد، این مسافت را می توانید در حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طی کنید. اما اگر ترافیک سنگین باشد، ممکن است بیشتر زمان ببرد.

 

هتل درویشی نزدیک به ایستگاه راه آهن مشهد قرار دارد و فقط ۴.۵ کیلومتر با آن فاصله دارد. اگر شما علاقه مند به پیاده روی هستید، می توانید این مسیر را در کمتر از نیم ساعت پیمایش کنید. اما اگر عجله دارید، می توانید با تاکسی در حدود ۱۰ دقیقه به ایستگاه برسید.

 

هتل درویشی از سه پایانه مسافربری مشهد که عبارتند از پایانه امام رضا، راه ابریشم و معراج، فاصله های مختلفی دارد. از کوتاه ترین فاصله که ۳.۲ کیلومتر است تا بلندترین فاصله که ۱۲.۶ کیلومتر است. بسته به اینکه کدام پایانه را انتخاب کنید، می توانید با تاکسی در مدت زمانی بین ۵ تا ۲۵ دقیقه به هتل یا از هتل به پایانه بروید. البته این زمان ها ممکن است با تغییر شرایط ترافیک تفاوت داشته باشند.

پنت هاوس هتل

 

نکات مهم هتل درویشی مشهد

1- میهمانانی که در اتاق های TOP VIP و VIP ، استاندارد و استاندارد پلاس اقامت دارند، می‌توانند از مجموعه آبی( استخر-سونا-جکوزی ) به صورت رایگان استفاده کنند. میهمانانی که در اتاق های اکونومی اقامت دارند، نیز با 50% تخفیف می‌توانند از این امکانات بهره‌مند شوند.

 

2- اتاقهای VIP شامل اتاق کوئین دونفره، سوئیت امپریال و اتاق امپریال هستند که همگی دارای وان جکوزی می‌باشند. این اتاق‌ها در طبقات 15 و 16 برج درویشی قرار دارند.

 

3- اتاقهای اکونومی در طبقات 1 تا 3 هتل واقع شده‌اند و نورگیری کمتری نسبت به اتاق های استاندارد دارند. اتاق های استاندارد در طبقات 2 تا 9 و اتاق های استاندارد پلاس در طبقات 10 تا 12 هتل قرار دارند.

 

4- همه میهمانانی که اتاق رزرو کرده‌اند، می‌توانند از پذیرایی لانژ رایگان در هنگام ورود و خروج بهره‌مند شوند.

 

میهمانانی که اتاق های topvip رزرو کرده‌اند، علاوه بر پذیرایی لانژ رایگان، از آفرهای زیر نیز بهره‌مند می‌شوند:

 

هر شب تا سقف دو میلیون تومان امکان استفاده از رستوران های هتل ، کافی شاپ، و گل آرایی و سایر خدمات وجود دارد.

 

امکان استفاده از بوفه میان وعده شبانه رایگان ( ویژه اتاقهای vip ،top vip  و استاندارد پلاس )

 

صبحانه در اتاق به صورت روم سرویس، شامل هزینه صبحانه و پذیرایی می‌باشد.

 

پکیج تولد :

 

اگر میهمان در روز تولد خود در هتل اقامت داشته باشد، هتل به او یک کیک رایگان در اتاق هدیه می‌دهد.

 

پکیج ماه عسل :

 

میهمانانی که تا سه ماه پس از تاریخ عقد خود در هتل اقامت داشته باشند، می‌توانند از طرح ماه عسل هتل استفاده کنند که شامل گل آرایی رایگان در اتاق می‌باشد.این امر نیازمند هماهنگی با هتل می باشد.

 

هتل درویشی مشهد به‌عنوان تنها نمونه آتریوم در شرق کشور شناخته می‌شود که از سطح شیشه‌ای برخوردار است. این آتریوم، یک فضای باز میانی منحصر به فرد است که از لابی هتل قابل دسترسی است و امکان دیدن به بالاترین طبقه‌های هتل را فراهم می‌کند. همه‌ی اتاق‌های هتل درویشی مشهد از پنجره‌هایی به سوی این فضای باز برخوردارند.

 

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد هتل درویشی مشهد، خدمات لوکس و عالی آن می‌باشد که آن را به یک مقصد محبوب، به ویژه برای سلبریتی‌ها تبدیل کرده است.


Loader